Life is good..

Okej lite update för (54 Jennifer som inte riktigt är normal och ja). Vi är på praktiken, helgen ska bli rolig. Jennifer leker jätte och det är massa grejer som har hänt, ex. vi har båda klippt oss och skaffat lugg, vi har börjat på våran teater igen, med en ganska jätte dålig pjäs och ja..


Kompis har blivit större och ändrat färg. Fortfarande lika mysig och lika hyper som förut, men alla fall. (Gamal bild på mig och Kompis). Men men, hoppas allt är bra med er läsare alla öhm typ 1-2 eller vad det nu är hahaha, vi ska bli bättre på att blogga så fort jag får tillbaka min mobil.

Kommentarer
Postat av: Mischka

Hej hej, fin blogg!



Ser att du har ett konto på blogglovin, om du prenumererar på min blogg så prenumererar jag på din:) då har vi båda tjänat på det och ligger +1 :)

2009-01-20 @ 16:47:43
URL: http://miischka.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Vad söt!

2009-04-17 @ 18:07:31
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0