We're back!

HEEEJ!

Nu är det 2 månader sen vi skrev... Inte så bra.

Vi sitter och lyssnar på Spice Girls och kollar på 2½ men, det äger!
Imorgon är det nyår och vi vet inte vart vi ska, eller vad vi ska göra! It kind of sucks!

Anna sitter och klagar på hur jag skriver, den lilla bitchen ^^

anywho!
Vi båda måste gå på toa just nu haha :P
Men iaf så om ni har any parties to go to, glöm inte att ta med oss! We are the party höhö :D

(SPICE GIRLS ÄGER!)

Imorgon ska vi också in till ringen (it sucks, men det är näsmast!) och jag ska inhandla ett svart linne, lösnaglar och kanske lite smink, sen ska jag till frisören och klippa mig, sen ska båda vi fixa ögonbrynen :P

It will be GRRRREAT!

Nu ska vi gå och lägga ansiktsmask!
PUSSAR!

www.twilightdevil.blogg.se
www.jessohyes.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0